promotion Oct2009-Jan2010 by Ahzadesign Photography
Malaysia Web Hosting


Subscribe Check PageRank

Monday, August 31, 2009

Hari Sukan Taska Naluri Iman

OOOhh... lamanyer tak update blogspot nih... hehehe... skang ni kan dah ader blog baru... hehehe.. anaktirikan kejap lah... kasi yg sana berjalan lancar dulu... dan yg sini akan jadi personal blog aku lah... hehehe... kalau nak tgk gallery personal aku boleh klik sini..

Entry nih sbnrnya dah lama nak kasi up cuma tak berkesempatan jer...

15 Ogos...
Hari sukan taska anak aku... Aisy... ish.. dah besar dah rupernyer.... siap kat skolah ader sportsday dah... well... aku nih seorang yg tak pandai tulis ayat panjang-panjang... sbb tu la aku jadi photographer... senang... ader seribu satu cerita dlm gambar nih.... so korang pepandai ler translatekan utk aku yer... yg penting... enjoy the photo... yeayy.... :)

Pagi yg nyaman... getting ready utk senaman ringan... senyum jer....

Berjalan jogging skit utk longgarkan otot otot... tgk tu.. si kecik ...

yg nih aku gelar "Hot momma"...
Layan... "the chicken dance"....
hehehe... garu kepala jer... tak reti buat "the chicken dance"... takpe...
beratur utk ke lapangan sukan....
Alone...
Allysa waiting... turn nak bersukan...
Acara bawa belon air...
Budak nih... nangis.. sbb tu team Allysa kalah... ciss... nasib baik no.2 jer...
Acara lontar Hulla Hoop..
The two cousin... hehehe Aisy and Allysa...

Sempat bersilat lg before start acara gelecek bola...

Nasib budak nih terror..

Family affair... hehehe

Belon....
Ternganga masa amik piala... 1st place tu.... heheheh
Yes... I won...

Ashadi Rashid's Facebook profile
Ahzadesign Photography Official Website
Wedding Boutique

No comments:

Post a Comment

 
Creative Commons License
All Photos captured by AhzaDesiGn Photography a.k.a Chikozawa is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.